суббота, 11 октября 2014 г.

Порошенко про зустріч з Путіним: Не очікую, що це будуть легкі переговори

Президент України Петро Порошенко прогнозує складні переговори з президентом РФ Володимиром Путіним наступного тижня в Мілані.

"Через шість днів у Мілані в мене буде зустріч із президентом Російської Федерації Володимиром Володимировичем Путіним. Разом із лідерами європейських країн (канцлером Німеччини, прем'єр-міністром Італії, прем'єр-міністром Великої Британії, лідерами Європейського Союзу). … Я не очікую, що це будуть легкі переговори. Мені не звикати, у мене є досвід проведення складних дипломатичних переговорів. Але я оптиміст", - зазначив Порошенко.

Він також висловив переконання, що, врешті-решт, усі пункти його мирного плану з урегулювання ситуації на Донбасі буде виконано.

Як відомо, керівництво України запрошено на саміт ASEM (ASEM - Asia-Europe Meeting), що відбудеться 16-17 жовтня в Мілані. В рамках саміту заплановано низку зустрічей у багатосторонньому форматі.

Також в рамках саміту може відбутися зустріч глав держав у "нормандському форматі"( Україна, РФ, Франція, Німеччина).



Комментариев нет:

Отправить комментарий